МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК

Музика, музична культура як і мистецтво завжди підносять людину та сприяють всебічному і гармонійному розвитку особистості, породжують оптимізм, соціальну активність людей, направляють їх сили і здібності для досягнення вищих цінностей суспільства: добра, людського щастя, краси, духовного відродження.
Інтерес до музики (музичного мистецтва), знання її (його) є майже найважливішим показником духовної культури людини.Залучення до музичного мистецтва, музичне виховання в дитячому садку здійснюються на музичних заняттях, в повсякденному житті, на ранковій гімнастиці, на святах і розвагах, в самостійній музичній діяльності музичними керівниками та вихователями і продовжується в школі на уроках музики. Тому педагоги повинні мати спеціальну освіту, а також необхідні знання про специфіку віку.
Щоб вирішувати завдання музичного виховання, педагогу необхідні знання про систему музичного розвитку дітей дошкільного віку в цілому. Це сприяє баченню перспектив їх музичного розвитку на протязі всіх років навчання, встановленню взаємозв’язків між різними видами діяльності на заняттях, вмілому добору музичного матеріалу для послідовного вирішення розвиваючих завдань.
Завдання, які стоять перед кожним педагогом музики, – це введення дітей в музичний світ, залучення їх до мистецтва і розширення цим їх духовної сфери, виховання почуттів, що вимагає від нього серйозних знань про предмет, а також знань педагогіки і психології. Звичайно, ще під час навчання в педінститутах або училищах майбутні педагоги отримали необхідні знання, але сьогодні потрібно їх оновлення і розширення, про що свідчать численні заявки і прохання педагогів музики та методистів. Музичні керівники і вихователі потребують педагогічних книгах, педагогічних рекомендаціях для підвищення своєї кваліфікації. Музичного керівника, крім музично-педагогічної освіти, необхідні знання особливостей психічного розвитку дітей того чи іншого віку.
Зміст музики – це «істина і краса, що наповнюють людські серця». Дотримуючись концепції «Естетичного виховання та розвитку художньо-творчих здібностей у дітей дошкільного віку», ми виділили наступні критерії естетичного виховання та розвитку дітей дошкільного віку: естетичне сприйняття, естетичну оцінку і естетичне відношення, творчу активність (розвиток музичних здібностей).
Враховуючи всі види музичної діяльності:слухання, спів, музично-ритмічні рухи, гру на музичних інструментах, – ми звернули особливу увагу на розвиток дитячої творчості – пісенного, танцювального, ігрового; на інтегровані заняття, свята та розваги, на організацію самостійної музичної діяльності дітей, на музично-дидактичні ігри та їх роль у розвитку музично-творчих здібностей дітей дошкільного віку.


Поради батькам

ЯК ПОЧИНАТИ СЛУХАТИ МУЗИКУ

ЯК ПРИЩЕПЛЮВАТИ ДІТЯМ ЛЮБОВ ДО МУЗИКИ

ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНИХ ІГОР В ЖИТТІ ДОШКІЛЬНИКІВ


/Files/images/6_gr/IMG_20210204_120350_918.jpg /Files/images/6_gr/IMG20210126101301.jpg

Театралізовано-музична діяльність
/Files/images/gr_3/SAM_6097.JPG /Files/images/gr_3/SAM_6062.JPG
/Files/images/gr_3/SAM_6064.JPG /Files/images/gr_3/SAM_6085.JPG


Новорічне свято

/Files/images/4_gr/IMG_3603.JPG /Files/images/4_gr/IMG_3509.JPG
/Files/images/4_gr/IMG_3560.JPG /Files/images/4_gr/IMG_3535.JPG
/Files/images/gr_3/IMG_4312.JPG /Files/images/gr_3/IMG_4274.JPG

12 листопада в нашому садочку пройшла розвага на тему "Правила дорожнього руху". Три команди, що змагалися, проявили уважність та кмітливість, а також допомогли старусі Шапокляк вивчити правила дорожнього руху.

Зимові свята - це час незабутніх вражень, надій на краще. Ось і в нашому садочку діти поринули у казку, де кожен малюк - це яскравий казковий персонаж. Діти продемонстрували акторські та виконавські здібності, а привітання Діда Мороза додали всім радісного настрою.


Кiлькiсть переглядiв: 791